Zapytanie ofertowe dot. dostawy kraty mechanicznej oraz praso-płuczki do skratek wraz z montażem i rozruchem urządzeń.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie, rozruch i przekazanie do eksploatacji kompletnego zespołu kraty mechanicznej, praso-płuczki i szafy sterującej w budynku oczyszczalni ścieków przy ul. Wiejskiej 57 w Lądku-Zdroju.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień sektorowych poniżej progów unijnych w Lądeckich Usługach Komunalnych Sp. z o.o. dostępnego na stronie internetowej Spółki: www.lukladek.pl, bez zastosowania zapisów ustawy z dnia 11 września 2019r.- Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 2019
z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”. Zamówienie sektorowe udzielane jest w celu wykonywania działalności w sektorze wodno- kanalizacyjnym określonym w art. 5 ust.1 pkt 1 ustawy. Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 2 przepisów niniejszej ustawy nie stosuje się do zamówień nieprzekraczających kwoty progów unijnych.

  1. Specyfikacja warunków zamówienia 
    Pobierz
  2. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
    Pobierz
  3. Załącznik nr 2 - oświadczenie
    Pobierz
  4. Załącznik nr 3 - umowa
    Pobierz
  5. Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna RODO
    Pobierz
  6. Regulamin zamówień sektorowych poniżej progów unijnych w LUK Sp. z o.o.
    Pobierz

Mobirise site builder - Try it